Komunikácia je vždy postavená na obojsmernom vzťahu. Nie je účelom len a len vysielať signály o svojej predstave, napríklad predaja. Nemenej dôležitý komunikačný vzťah je ohlas, ktorý Vaše signály vyvolávajú. Správne vedeným rozhovorom sa dozviete, čo zákazníci chcú, aké sú ich predstavy, želania, limity. Aj telefonický rozhovor má svoje nepísané pravidlá, aj pri ňom je dôležité sledovať tempo hovoru, tón hlasu. Je dôležité da´t najavo, že mobily sú tiež nástroje na získavanie spätnej väzby. Je možné aj týmto spôsobom vytvoriť dojem, že práve tento klient je pre Vás dôležitý.
Vhodné tréningy komunikačných zručností Vás naučia:
- zvoliť správny spôsob komunikácie cez mobilný telefón
- zvoliť pre rôzne situácie, tú najlepšiu reakciu, aj keď je klient na druhej strane telefonickej linky
- urobiť dojem v niekoľkých prvých vetách pri telefonickom kontakte,